Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van linda klinkert - WaarBenJij.nu Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van linda klinkert - WaarBenJij.nu

Sydney

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg linda

30 September 2008 | Australië, Sydney

Na ruim 28 uur, met zwabberende benen, aangekomen in Sydney.. en zoals een goede reiziger betaamd.. Bagage zoek!! Sorry mam, had je nog niet gezegd, anders zou je je alleen maar zorgen maken!!
Schijnbaar was mijn bagage niet zo snel als ik en heeft het een vliegtuigje gemist, met als resultaat, dat ik hier met +22 graden, met een dik vest, spijkerbroek, sokken en air maxjes.. rondhobbel!!
Net mijn kamer geinspecteerd, het is niet heel veel maar het is schoon en er hangt een airco..
Na even kort contact met mevr. Globe, heb ik begrepen dat bij bagage zoek, je tot ongeveer 300 e mag declareren.. dus ik ga zo maar eens shoppen denk ik..
Eerst even vragen of ik hier een handdoek mag lenen en anders maar van het geweldige pakket wat ik kreeg bij Britisch Airways (scheercreme, scheermes, tandenborstel en t-shirt)
Het kan ongeveer 2/3 dagen duren voor het er is, dus das weer mooi!!
De vlucht is verder goed verlopen. Erg lang, en elk moment denk je dat de vleugel eraf breekt of dat je in de oceaan stort, maargoed ik ben er!!
Het afscheid verliep zwaar, en daar sta je dan, in je eentje door de customs met dikke rode wangen.
De volgende keer moet er maar gewoon iemand mee!! ;-)
Ik denk dat het verhaal wat door elkaar loopt, maar blaim it on de jetlag.. misschien toch beter als ik nog een uurtje slaap pak, het is tenslotte in nederland nu nacht, terwijl we hier net het ontbijt achter de rug hebben.. pfff
Nog geen foto's, simpelweg nog geen tijd voor gehad!!
morgen meer!!! xoxo

  • 30 September 2008 - 08:20

    Dennis:

    Hoi Lin,

    echt weer iets voor jou om zonder bagage te landen. Gelukkig mag je nu shoppen voor 300 e! Ze zullen daar vast ook wel leuke kleding hebben. Mijn (jouw haha) neef heeft gisteren je board opgehaald. Hij ziet er goed uit, wel wat gebruikerssporen op de onderkant, maar ja dat heb je toch bij een tweedehands!

    Nou geniet van je avontuur meid!

    X Dennis

  • 30 September 2008 - 08:44

    Pieter:

    Moiii Linda!

    haha begin al weer goed dus! hoop dat je snel de foto's plaatst! Veel plezier daar en ik lees je snel! ;)

    Kus Pie2

  • 30 September 2008 - 10:24

    Lein:

    Ach... met shoppen verken je de boel ook direct goed, toch?!

    Suc6!!

  • 30 September 2008 - 11:35

    Jozua:

    ey chica!!!!!

    net ff je verhaal gelezen.. en voor de zoveelste keer heerst jaloezie hierzo! geniet er van!
    liefs jozua
    ps: tis zwaar kut weer hierzo

  • 30 September 2008 - 12:11

    "Samantha":

    Hey tangaaa langaa da's ook echt weer iets dat jou weer moet overkomen:S
    Da's wel mooi K*T zo zonder bagage, maar hiep hoi je mag declaren :hosanna:
    tanga ik heb je helaas niet meer kunne spreken voor die tijd dat je wegging,maar ik wens je veel plezier enneh ik vind het echt top dat je Australie in je ééntje gaat veroveren!!!!pas goed op jezelf en zal elke dag even hier komen gluren wat je elke dag hebt beleefd...

    Veel liefs D&D

  • 30 September 2008 - 12:40

    Iris D.:

    Hey babe.. you've made it!!! topper :-)) Kan gewoon niet geloven dat je nu in helemaal "down under" zit....

    Wel kloten dat het zonder bagage is. .. !!

    Ben wel benieuwd naar je eerste foto's .. zooo spannend..

    Denk aan je en sterkte, succes, plezier en de rest.!! Kus xxx

  • 30 September 2008 - 15:16

    Niels:

    Ola Chica, Vraag dan ook of ik mee wil, dat achteraf gedoe! Geniet ervan! Kuzz

  • 30 September 2008 - 15:30

    Gerard:

    Kun je daar een beetje leuke kleding kopen?

    Groetjes
    Gerard

  • 30 September 2008 - 16:03

    Martine:

    In Australie meid!! Superrrr! Maar zeer klote vd bagage.. Dat is niet echt een superbegin... Vanaf nu kan het alleen maar beter! Have fun en suc6 met shoppen

    xx

  • 30 September 2008 - 16:30

    Arnoud:

    ben blij dat je veilig aangekomen bent meid. laat het avontuur nu maar beginnen. geniet ervan, voor je het weet ben je weer onderweg naar ons mooie stadje. goetjes dikke xx snippie

  • 30 September 2008 - 19:10

    Erik:

    vleugels er afbreken? haha valt wel een beetje mee.. maaruh 2 tot 3 dagen voor dat je koffer komt? boy oh boy das best lang en vervelend... ach je hebt iig nog een t-shirtje van BA gekregen ;-) LOL. Hoop volgende keer wat foto's te zien.. ennuh volgende keer ga ik wel mee :-) Gr en veel plezier Erik C

  • 30 September 2008 - 20:51

    Jannie:

    Ik had al een berichtje getypt, maar blijkbaar is ie niet geaccepteerd op een of andere manier. Hopenlijk krijg je gauw je bagage terug. Ben je al aan 't shoppen geweest? Leuk dat er al zoveel reacties zijn van je vrienden. Liefs en xxx-jes van ons

  • 01 Oktober 2008 - 09:35

    Berdine:

    Hiii Lief!! En ben je al door de 300e heen?! Dat het ook jou moet overkomen...
    Hoe is het nu? Al een beetje bijgekomen van de lange reis??
    Vertel vertel.

    Dikke kus
    DikKiE DiK ;-)


  • 01 Oktober 2008 - 17:39

    Iris O:

    Pfff wat een reistijd... en dan ook nog voor niets zo lang bij de bagagecaroussel moeten staan wachten voor niets!! Klote maar goed zolang het maar op de juiste plek aankomt!

    Ga je verhalen volgen vanuit zonnig Curacao!

    Dikke kus

  • 01 Oktober 2008 - 17:52

    Marleen:

    he Linni !!
    wat een toestand weer ja, hinderlijkkkkk.
    scheelt weer van de declaratie centjes. shoppen is natuurlijk altijd welcome ;-)
    nou babe, k hoop snel het vervolg te lezen en wat fotootjes te zien!
    kuszie

  • 01 Oktober 2008 - 20:07

    Snippie:

    hallooooo lindaatje, hoe ist nu daaro.? al een beetje bijgekomen van je jetlag.? en heb je al een beetje leuke kleren kunnen vinden voor de komende 3dgn. nou wachten allemaal weer op nieuws van je, have a good time. bye bye xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

25 Oktober 2008

Terug in Sydney

22 Oktober 2008

Magnetic Island

19 Oktober 2008

Whitsunday's

14 Oktober 2008

Fraser Island

08 Oktober 2008

Byron Yeah
linda

Actief sinds 14 Sept. 2008
Verslag gelezen: 424
Totaal aantal bezoekers 10346

Voorgaande reizen:

28 September 2008 - 27 Oktober 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: