Paniek?? - Reisverslag uit Groningen, Nederland van linda klinkert - WaarBenJij.nu Paniek?? - Reisverslag uit Groningen, Nederland van linda klinkert - WaarBenJij.nu

Paniek??

Door: linni

Blijf op de hoogte en volg linda

24 September 2008 | Nederland, Groningen

OK, de totale paniek is toegeslagen, want naast dat ik nog steeds geen gewone dag-tas (lees rugzak) heb, zijn er nu ook nog eens problemen met mijn creditcard.. AARRRGHH
Verder is mijn tas nog steeds niet gepakt.. de mensen die mij goed kennen zullen zeggen: flauwvallen graag!!!, normaliter is deze namelijk 2 week voor tijd gepakt en al...
Ik heb chaos.. en niet zo'n beetje, Het is zelfs zo erg, dat de bekende vriendinnen momenteel binnendruppelen (met patat) om mij uit deze chaos te halen.. ;-S

Daarnaast zal ik toch zo nog een hostel moeten regelen voor de eerste dag, aangezien in de vroege ochtenduren op SYDNEY airport zal aankomen! Een hoop te doen en nog zo weinig tijd!!

nog 4 dagen....
L.

  • 24 September 2008 - 18:10

    Snippie:

    geen paniek miss linnie, komt vast allemaal wel goed,gezonde stress,tis ook niet zomaar wat, australie. ben echt jalours hoor, ondanks je paniek, gr snippie xx

  • 25 September 2008 - 06:26

    "Samantha":

    Lieverd aaaaaaaaarrrgggghhhhhh sjezus dit is net NIET wat je nodig hebt...maar gelukkig zijn daar je vriendinnetjes die j eeen beetje uit de stress helepen;)
    Vind het echt top(Y) wat je gaat doen, jij bent een wijf met ballen!!!!

    Liefs Samantha

  • 25 September 2008 - 07:52

    Meratti:

    Meissie, komt allemaal goed! Je tas is zo goed als ingepakt, nog een paar dingen regelen en dan zondag richting Airport 020 en GOOOOO...

  • 25 September 2008 - 08:50

    Jeroen:

    Heel veel plezier. Noodzakelijk is bankpasje, creditcard, doorlopendereis verz. en ziektekostenverz die ook in aus voldoende is en voor de rest koop je daar alles wat je nodig bent. In mijn geval was een sos nummer heel makkelijk.

    Gr Jeroen

  • 25 September 2008 - 09:16

    Dien:

    Owww lief.. het komt toch allemaal goed!!
    Ben morgen vrij hoor dus als je me nodig bent.. dan ben ik zoooo bij je. Geen probleem. Kan erug snel inpakken ;-)
    En tassen kopen ben ik ook echt heel goed in (hugo was het toch hihi)
    En net wat tat zegt.. zondag heb je alles op orde en brengen we je naar 020 en dan gaat je avontuur beginnen JOEHOE!
    Dikke zoenen voor jou

  • 25 September 2008 - 10:59

    Miek:

    Hey Lin! Dit is inderdaad nieuw?! Jij nog niet gepakt en ready2Go?!, wruh?? :) Maar wat de rest van de meiden zeggen, komt helemaal goed!
    xoxoxo
    JAAAaaa, ook ik doe aan die hype mee!

  • 26 September 2008 - 09:51

    Lein:

    Suc6!!
    Uiteindelijk komt het allemaal goed!

    kus

  • 27 September 2008 - 07:33

    ..: M@RL1:..:

    her mi no skattie pattie..!!!
    sjeetjemineetje. chaos, crisis, stress in huize Klinkert..watskeburt????
    t scheelt, de meeste mensen presteren het beste onder druk (in dit geval ZEER HEVIGE DRUK)dus dit gaat jou óók ckers lukken! kom op hèèèèè!

  • 27 September 2008 - 11:46

    Iris:

    Hey babe...

    Gaat helemaal goed komen..!! nogmaals, respect voor hoe je je tas hebt inpakt.. nogmaals de wollen muts lijkt mij NIET nodig in austalië.. haha.. ;-)))

    vanmiddag even het vervoer regelen voor morgen.. en dan kan jou super trip beginnen!!!

    dikke kus Iris D.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Groningen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

25 Oktober 2008

Terug in Sydney

22 Oktober 2008

Magnetic Island

19 Oktober 2008

Whitsunday's

14 Oktober 2008

Fraser Island

08 Oktober 2008

Byron Yeah
linda

Actief sinds 14 Sept. 2008
Verslag gelezen: 643
Totaal aantal bezoekers 10345

Voorgaande reizen:

28 September 2008 - 27 Oktober 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: